leendemicaela

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Micaela - 8 maj 2012 20:32

Tjenixen!


Idag har jag jobbat hårt i skolan! Matte och svenska, har fått mkt bra gjort idag.

Det är så jäkla skönt att känna att det snart är slut på dethär. Vi har en uppgift kvar i träningslära, ett prov och en redovisning i svenskan och sedan nationella i matte, och tillsist en essä/prov i samhäll. Sedan fuera. Slut.


Idag har jag även hunnit med att umgås med min kära, vi tog en promenad, vilket börjar bli en trevlig vana.


Efter middagen bar det ut i trafiken för första gången med mig vid ratten. Satt på Wenströmskas parkering mella sju och kvart över åtta och växla upp till ettan. I slutet gav jag mig på tvåan oxå. Gick ju toppen dedära! Men jag ska erkänna att jag är lite shake i benen nu så jag ska ta en kvällsmacka nu för att bli stabil igen.

Dock vill jag bara skaka på huvudet åt de iddon som bränner in på Wenströmskas parkering om kvällarna och gör det surt för stackars övningskörare.


Sänder en bild på en smått övertaggad övningskörare...

 

Och så dagens citron till TÖNTIGA killar som bränner i mercor...

 

Ovido - Quiz & Flashcards