leendemicaela

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Micaela - 24 maj 2012 16:23

True story!


Hade en svenskalektion i skolan idag och slutade halv elva. Sedan dess har jag spenderat dagen i solstolen bredvid kära mami som faktiskt var ledig idag. Moster kom över och var en stund hos oss också.

Nu har jag slängt i mig en tvister, lite havregrynsgröt med äppelmos och mjölk och såklart en resorb.

Laddar nämligen för träning igen på rocklunda med mitt fina lag.


När jag kommer hem därifrån har mormor och Berra säkert kommit hem till oss. De har lämnat Varberg för gott idag och imorgon skriver de på papprena till sin nya lya i Kungsör. Exciting! Very!


Ta hand om dig

/Garnier


Bjussar på en bild tagen av min eliminenta bror. Jag och Andreas råkade av misstag somna på mitt golv för ett tag sedan och när vi vaknade upp hade hela huset gått och lagt sig och det var mitt i natten....Och min bror hade alltså tagit kort på oss men inte brytt sig om att väcka oss!?

 



Ovido - Quiz & Flashcards