leendemicaela

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Micaela - 25 maj 2012 14:46

Lyckan när en störande gräsklippare tystnar....


Jodå jag har spenderat mig förmiddag på löga precis som planerat. Mötte upp Elin och Felix och cyklade iväg i morgonhettan. Ett otroligt skönt väder. Blev indelade i små lag därborta och sedan var det igång, en sjujävla skrattfest. Haha volleyboll är sjukt roligt när man absolut inte kan..

Sedan bjöds det på fika, lek i lekparken, premiärdopp för de modiga (alltså inte för mig) och lite solning.

Sedan tog jag cykeln hem och rent spontant stannade jag till och gick in på dollarstore, fick med mig 6 st ansiktsmasker/hårinpackningar, lite godis och aloe vera lipsyl. Det gäller att ta hand om sig i solen!

Väl hemma drog jag loss brorsans arlse från datorstolen och cyklade upp till Erikslund. Där köpte vi gemensamt en morsdag present och en undervattenskamera!

Nu ska  jag packa lite för lite senare bär det av till Kungsör till mormor och Berthels nya kåk och sedan vidare till Sala!



Av Micaela - 25 maj 2012 08:27

Bilder tagna från: www.kenzas.se

Av Micaela - 25 maj 2012 08:18

Godmorgon!


Cyklar snart ner på löga och spenderar min förmiddag där. Volleyboll med specialidrottsgruppen i detta underbara väder!

Det gäller och passa på att ladda sig med sol när den äntligen är här.


Nä nu måste jag gå på toa och sedan åka, ha en bra dag!


       

Ovido - Quiz & Flashcards