leendemicaela

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Micaela - 27 maj 2012 20:23

GRATTIS LOREEN!! Idag nynnar man som stolt svensk på Euphooooria och som Västeråsare ler man lite extra.

Det var sjukt coolt att få vara med om en Svenska vinst, jag visste att hon var riktigt vass men aldrig skulle jag tro att länder som Israel skulle ge Sverige en tolva!?! Hursomhelst är det enormt roligt att Sverige vann igår natt.


Och icke att förringa; Mors dag! Jag hoppas att ni på något vis tagit tillfälle i akt och visat eran uppskattning för era mödrar idag.


Imorse vaknade jag upp i Sala men var snabbt hemma i huset igen. Drog med mig Andreas och kollade runt på marknaden i stan och medelåldern där låg väl kanske på 8 år... Och inte fick jag åka någon karusell heller :(

Vi cyklade ner på stan och käkade en grymt överskattad sallad i solen på Oliodeli och sedan cyklade vi efter mycket om och men hem. På vägen köpte vi på oss jordgubbar, glass, tom&jerry-kex och marabou och när vi kom hem la vi oss på varsin filt i skuggan och åt och lyssnade på musik. Dagens höjdpunkt.

Nu har jag ätit grillat, gjort ansiktsmask och dött i solsveda.


Dessutom vägrar min mobil konnekta med datorn så tyvärr tyvärr kan jag inte lägga ut bilder från volleybollen i fredags eller den mysiga helgen i sala...


Dessa bilder är från ANtes phone, tagna nu i eftermiddag

     

Ovido - Quiz & Flashcards