leendemicaela

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Micaela - 9 maj 2012 20:51

Hej där!

Klarade av denna skoldag också. Med bravur. Hehe nja typ. Idag har jag verkligen inte gjort något speciellt. Vart i skolan, tävlat på samhällslektionen, förlorat på samhällslektionen, blivit besviken (dåligförlorare), åkt hem, träffat ante, gått ut med hunden, ätit, pluggat. Normalare dag får man leta länge efter.


Har dock en lite rolig sak att säga som avslutning; Mina klasskompisar har en förmåga att få mig känna mig smart!

Och till Ida, denna bild ÄR förvriden hahaha....

 

Och ja, jag har fått dille på förvridna cameroidbilder, så ni vet ;)

Av Micaela - 9 maj 2012 08:01

Idag regnar det och vi sänder en tanke till alla glada pollenalergiker som får nystädat i naturen.


Just nu sitter jag i skolan och väntar på dagens första lektion. Ser fram emot ännu en  ny skoldag! Bara 16 sådanna kvar nu   


Ha en bra dag!


 

Ovido - Quiz & Flashcards