leendemicaela

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Micaela - 30 maj 2012 16:32

 

Jag saknar!


Fast tiden var hyffsat kort och gick väldans fort delar vi många minnen och glömda skratt.

Tokiga stunder och långa dagar. Vi stod ut med varandra.

Vi var som ett träd.

Jag var den nyaste grenen. Den som kom sist. Ny.

Men det gick fort att växa in i trädet.

Och jag älskade era historier om stunder som varit.

Ni gjorde något speciellt för mig. Jag vet inte vad det var.

Ni förändrade mig.

Vi var så nära!

Vi lovade att alltid vara det!

Men idag saknar jag er!

Och så skulle det ju inte bli

  

Av Micaela - 30 maj 2012 13:19

Och så finns det dom som har flera hundra dagar kvar!


Ja, och så finns det dem som bara har festen kvar.


Idag har treorna tryckt ner oss yngre stackare och talat om för oss hur många hundra dagar vi har kvar.

De har skrikit hela dagen och givit oss alla huvudvärk.

Men fy sjutton vad roligt de har haft!

De tar snart studenten.

En gång i livet.


Vi fick gå och kolla på deras utklädnasshow i aulan och det var jätteroligt! De hade verkligen lagt ner tid på sina dräkter, några var peter pan, några var barbie och ken, några var nunnor-djävulen och jesus och så var det några som var dalmatinerna.


Har även fått reda på lite betyg idag, och utvärderat kurser.

Och som jag ser det har jag bara 2 dagar kvar! Tills jag går ut ettan :D

Nu ska jag ta och äta något och lite senare blir det afro dans på actic!

 


Ovido - Quiz & Flashcards