leendemicaela

Alla inlägg den 8 september 2014

Av Micaela - 8 september 2014 23:23

Orkar inte byta portal herregud man har väl viktigare saker att göra här i livet. Skitsamma att bloggportalen har fett ful layout och att jag är en sopa på bloggdesign. Kenza kommer ju ändå inte ringa mig personligen och berätta hur mycket hon älskar min blogg.

Så idag då? Jovars jag har vart på resande fot i över tolv timmar, åkt tåg, pluggat, sett allmänt skitviktig ut på tunnelbaneperrongen, kört bil i spöregn, lyssnat på en duktig lärare, ätit kall mat, tränat innebandy och tillsist insett att jo jag kan också bli sjuk. Förkylningen har intagit min kropp och imorgon är det vila på träningsfronten som gäller. Nu väntas godnattsaga för annars kommer jag aldrig palla morgondagen. Kramen

Ovido - Quiz & Flashcards