leendemicaela

Alla inlägg den 16 september 2014

Av Micaela - 16 september 2014 23:15

Japp det är sant! Jag går fort i tunnelbanan, ser sådär skitviktig ut, tittar inte folk i ögonen och är allmänt avtrubbad från mänskligheten. Jag vet vilken linje jag ska åka, får inte panik när "dörrarna stängs" och springer på perronger för att hinna med. Jag håller på att bli en typisk pendlare. Idag fick jag sittplats med eluttag och egen sopkorg på vägen hem, det var ju kul. På ditvägen satt jag i ett bagageutrymme och klämdes. Nu sitter jag här dock, i min nya skrivbordshörna. Jag överdriver inte när jag säger att vi har plugg upp över öronen. Vår lärare är rätt tuff när det kommer till läxor. Så här sitter jag en tisdagskväll och har lite komplicerade rättsfrågor att svara på innan jag får börja snarka.


     

Ah men förutom skolan så går ju tiden åt till innebandy, vilket är rätt kul det med. Är frisk och kry och avverkar träning efter träning på löpande band. I söndags spelade vi sista träningsmatchen innan seriepremiären (som är på lördag!!) och vann andra raka mot Storvreta. Otroligt roligt var det!


  

Nu är det dock slut på det roliga för idag. Godnatt kära medmänniskor.

Ovido - Quiz & Flashcards