leendemicaela

Alla inlägg den 27 september 2014

Av Micaela - 27 september 2014 19:53

...man vinner med 4-1 mot bajen.

  

Det är inte heller varje dag man medverkar i japansk tv..

Hammarby har en spelare i laget som kommer från Japan och kring henne cirkulerar just nu ett tv-team som håller på att göra en dokumentär om typ henne, innebandy och Sverige.. om jag fattat det hela rätt.

Inför matchen intervjuades jag till deras film och det var ju faktiskt lite roligt. Så nu är jag med på japansk tv!


 



Ja det var väl ungeför det jag hade att berätta idag.

Jag har precis blivit klar med dagens dos av plugg och nu väntar vila och myskväll. Hörs då!

 

Av Micaela - 27 september 2014 19:47

Ja i torsdags var vi på studiebesök i Sollentuna för att gå på rättegångsförhandling.

Det var lite av en upplevelse för en blivande jurist att se hur det fungerar i verkliga livet.


Simon facinerades av den vackra arkitekturen i Sollentuna-betongen och var självklart tvungen att föreviga detta.

 


Och nej, det var inte särskilt svårt att hitta till Attunda Tingsrätt. Denna bild är tagen direkt från pendeltågsperrongen

     

Här passar det väl även att nämna att vi, senare på dagen, förlorade matchen mot Köping. Otroligt trist var ju det..

Ovido - Quiz & Flashcards