leendemicaela

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Micaela - 1 april 2012 19:18


Spenderat denna söndag med att gå på handledarkurs på Dennis Trafikskola. Helt okej söndagsförmiddagsfördriv (hejlångtochpåhittatord).

Alla har tjatat om hur tråkig dendär kursen är, men har var lite charmig, han Dennis.


Åkte direkt därifrån till Hakonhallen där det var träning med länslaget. Lite finslipning inför SM i Umeå.

Nu har jag varit hemma ett tag och förutom de 20 minutrarna jag var ute med min hund så har jag inte slitit arslet från datorstolen en sekund. Blir väl en myskväll med familjen ikväll.

Om de kunde komma in från husvagnen någon gång...


Det är nämligen så att nu på vårkanten börjar det dra och rycka i husvagnstarmen hos min kära medfamilj. Så idag slog de slag i saken (eller hur man säger) och drog fram kärran och började dona och fixa därinne. De är fortfarande kvar därute och jag vet inte vad de gör.. Myser, campar. Typ!


Ah ni får en bild på det ruskiga väder som råder i mellansverige idag, den första april.

 


Av Micaela - 1 april 2012 18:45

Slänger in lite fina bilder från den trevliga gårdagskvällen som spenderades med mina saknade vänner!!

 

Jag börjar med en bild från Amandas facebook. Tihii..


 

Och här har vi själva bruden!! Bjöd på hemmagjord glass OCH hemmagjord colasås. Och mycket skratt och snack såklart!   


 

På andra sidan bordet satt dessa två snyggingar!!


 

Clara och jag, så himla söta!!  


 

Avslutar med en E-G-O bild. Fy satan vad pinsamt! Skäms!!

Ovido - Quiz & Flashcards