leendemicaela

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Micaela - 22 april 2012 19:15

I lördags åkte jag och Andreas med hans mor och far till kungliga huvudstaden. Mycket mycket trevlig dag som bland annat bjöd på en virkad strandtunika och en god lunch på Jensen (som ni ser på första bilden). Lördagen avslutades med en film som heter "In time", en väldigt spännande och bra film som jag verkligen rekomenderar!


Idag har jag hunnit med att bli regionsmästare. Vi vann över örebros elitlag med 6-3 och är en jäkligt stolt tiger kan jag meddela.


Har alltså haft en bra helg med god mat, lite bra film, shopping, innebandy och såklart fina människor. Dock har jag saknat min familj en del eftersom de varit i husvagnen. Men det ska jag ta igen nu, innan de hinner somna i soffan  


Puss på er!

     

Ovido - Quiz & Flashcards