leendemicaela

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Micaela - 7 april 2012 15:22


I videon som jag länkat ser ni ett madrass domino.

850 galenpannor som kastar sig på madrasser! Hahah

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/roligaklippochbloopers/article14449929.ab

Av Micaela - 7 april 2012 12:46

Ja jag har skaffat instagram! Skitkul ju!

"sjoberget", om ni undrar...


Nyss hittades en 200 gram maranou i vårat skafferi.

Lyckan är total.

Så nu vet ni vad jag gör ett tag framöver, ha det!


Här har ni en bild på Nicke, mig, morfar och bror. Sommarn 2010

    

Av Micaela - 7 april 2012 11:14

Idag är ingen bra dag.

Det är en jävlig dag.

Eller nä, det är ju påskafton,

Men jag är jävlig.


Umeå börjar kännas aningen orealistiskt.

Kommer gråta blod om jag inte kan åka med.

Just idag känns det som det, att jag inte kommer hinna bli frisk.

Jag måste bli bättre för varje dag, inte stå och stampa på samma ställe.

Igår blev jag bättre, då var det bara halsen kvar som gjorde ont.

Idag är det inte bättre.


Så jag spenderar ännu en dag i soffhörnet, tar hand om mig.

- Vila

- Vätska

- Värme


De 3 magiska V:ena...


Jag har 4 nätter på mig att bli toppfräsch. Fyra dagar.

Hinner en människa resa sig ur sjuksängen och på så kort tid bli en presterande SM deltagare...

Det är frågan!


Direkt från soffhörnet

    



Ovido - Quiz & Flashcards