leendemicaela

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Micaela - 16 april 2012 22:30

Jag har tur som har dig Andreas.

Du slutar aldrig att förvåna mig!

Ikväll har du gjort mig helt paff,

och jag förstår hur mycket jag verkligen älskar dig.

Det är verkligen helt sjukt.

Men jag älskar dig oändligt många varv runt jorden och tillbaks igen.


 

Av Micaela - 16 april 2012 21:13


Jag vill bryta loss. Som den där kanten på isglassen som man faktiskt kan bita av utan att det ilar i tänderna. Den som nästan redan lossnat av sig själv. That´s me.


Jag vill resa, sitta på en strand i solnedgången och äta jordgubbar och kasta huvudet bakåt när jag skrattar.

Ha ett vattenkrig som slutar med att hela huset får fuktskada. Skratta obekymrat och strunta i morgondagen.

Aldrig någonsin tänka "men" eller "om" eller "måste".

Så som på filmer.

Jag vill leva i en film


     



Av Micaela - 16 april 2012 16:53

Klarat av en skoldag.

Gjort ett samhällsprov.

Jobbat måttligt på matten.

Känt mig king när jag kunde hjälpa folk på mattelektionen!

Hade makt, power u know. Mattesnillet här..


Aja, rullade hem och träffade denna sötnöt som jag nu sitter brevid.

Han låtsades glömma sin hårdisk hos mig bara för att träffa mig igeeen!! Yeeah!

Haha ah spårad tjej. Har brunnit i huvudet.


Allt Umeåfolk tillbaka igen. Roligt! Men samtidigt jobbigt. De har ju ett minne tillsammans. Låtar de sjunger på och saker de haft för sig. Saker som inte jag kan vara med och skratta om. Jobbigt.


Men ja, ska skriva ner stödord till svenska talet imorrn och packa en liten väska. För jag ska på träääning!! Ska vara med och leka lite med bollen hihi!


 

Ovido - Quiz & Flashcards