leendemicaela

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Micaela - 2 februari 2014 19:14

Min enda nittonårsdag börjar snart ebba ut och jag kan inte vara annat än nöjd. Har blivit firad i två omgångar av massor med underbara människor, fått massor med fina paket och ätit massor med onyttigheter. Just nu är jag mätt, trött och jätteglad, skön kombo.


Måste säga att jag tycker om mig själv väldigt mycket också.

Jag måste vara en helt underbar person eftersom jag har fått så många fina vänner.

Så, ja kram på dig Micaela. Du är rätt bra ändå!  



Igår firades jag som sagt av mina vänner. Var så otroligt glad över att få ha 12 av de bästa tjejerna jag vet i mitt kök.

 


Jag tror Stina gillade glassbomben...


 


Birthday kid

 


Efter ett antal för höga åldersgränser och kissnödigt promenerande i duggregn som förstörde lockarna lyckades vi hamna på Pitchers. Lite drinkar och mycket prat. Ett återförenande med en kär vän och ett utspillt glas. Bra kväll!

   

Mamma hämtade mig när jag hade tröttnat på sorlet och jag somnade som en stock i min säng kring halv fyra.

 

Och idag väcktes jag av skönsång, paket och min vackra familj. Ännu ett firande, ännu mer fika, ännu mer prat och ännu mer fina paket. Och där förstår ni varför jag är så otroligt nöjd med min enda nittonårsdag.

 

Nu är jag superdupertrött. Undrar vad det är på tv en sånhär vacker dag?

Ovido - Quiz & Flashcards