leendemicaela

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Micaela - 10 februari 2014 17:35

Om någon hade sagt till mig för 19 år sedan att jag var gjord för att delta i vinter-OS 2014 och att jag fick välja sport själv skulle jag välja:
1. Curling. Olidligt spännande sport plus att man slipper springa.
2. Slopestyle. Att kunna göra volter i luften på skidor måste vara bland det mäktigaste som finns.
3. Längdskidor. Om man får kämpa så mycket att man låter snoret rinna i tre mil utan att torka bort det vet man att man håller på med en riktig sport.
4. Konståkning. I par då förstås. Tänk dig att få ha en graciös konståkningsprins som ägnar alla dygnets timmar åt att öva på att kasta omkring dig utan att tappa dig på en kall, hård is..
5. Kommer verkligen inte på en femte vintersport förutom hockey och alpint och är verkligen livrädd för båda!

Av Micaela - 10 februari 2014 16:15

1. Wasas havreknäcke med avokado och aromat.
2. Kaffe.
3. Salta pinnar.
4. Dream away med Eagle Eye-Cherry och Darin.
5. Nu kan du få mig så lätt med Håkis Hellis.
6. När folk kommenterar helgens hattrick.
7. När folk vill se filmen från förra veckans isvak.
8. När folk skriver ut 37 sidor jokerlotteri på skolkopiatorn till mig.
9. När man äntligen kommer hem och kan kissa efter en skoldag.
10. När man inser att matlådan i kylskåpet är en favvorätt och ska intas inom fem minuter.

Hörs

Ovido - Quiz & Flashcards