leendemicaela

Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Micaela - 21 februari 2014 19:55

Ja denna fredag har bestått av allt från besök hos vårdcentralen till mattelektion och derivata (mattebegrepp). Dessutom kastade jag och mamma oss ut på en shoppingrunda här på kvällen. Tackar min fina och glada mor för den braiga stunden. Hon är för underbar, min lilla mami! ?

Och så kom balklänningen idag!! Men jag tänker inte lägga ut bild på den för då tycker mamma att jag spoilar hela balen. Kan dock lova flertalet balbilder den 27 april, var så säkra. Fin var den iaf, nu kvarstår bara letandet efter skor och smycken...

Måste tipsa om linnena från lager157. Bra kvalitet, håller formen och är snygga. Jag älskar modellen, v-ringningen och de tunna banden. Perfekta under alla sorters kläder. Dessutom bra pris, 2 för 100!

Den röda skönheten ni ser på bild dök upp framför mammas ögon och jag hade inget val. Den var bara tvungen att bli min...

Nu är jag superhungrig och maten är klar närsomhelst. Ha en trevlig fredag och ta hand om er!

Ovido - Quiz & Flashcards