leendemicaela

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Micaela - 7 februari 2014 20:40

Lite återkoppling angående detdär doppet i Mälaren häromdagen..

Jag överlevde. Och det var inte alls så farligt som jag trodde.

Men jag sticker inte under stol med att jag var förbannat nervös och väldigt väldigt rädd.

Såhär i efterhand ångrar jag att jag var så rädd. Jag önskar att jag hade kunnat säga till mig själv:

"Det är lugnt Mickan, du kommer reagera panisklaget och bli väldigt kall, men du kommer inte att bli förlamad och sjunka som en sten. Du kommer ta dig upp och du kommer återfå värmen ganska snabbt igen."

För det som var värst var att man inte hade en aning om hur man skulle reagera. Det är vad som skrämmer mig.

När jag inte vet om jag kommer känna igen min egen reaktion blir jag fruktansvärt orolig.

Att bada isvak var en stor upplevelse och jag fick faktiskt mitt dopp på film!

Tyvärr har jag haft problem med att ladda upp filmen men Linnea har lagt upp både hennes eget och mitt och Josefins dopp.

Hon har även skrivit några beskrivande rader om den totala paniken som rådde precis innan man skulle hoppa i.

Linnea har den svarta jackan, Josefin den blåa och jag den röda. Ni ser Linneas inlägg och film HÄR


 



Av Micaela - 7 februari 2014 06:17

Har gjort iordning en bra och förbannat god frulle och sitter här å laddar inför morgonträning. Försöker mig på att dricka kaffe. Tog en caffe latte igår och kunde faktiskt njuta av den!
Vi får se hur det går idag..
Kram och ha en bra fredag!

Ovido - Quiz & Flashcards