leendemicaela

Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Micaela - 25 februari 2014 15:38

Idag inleds studenttiden iochmed den första studentfesten. Det är exakt 100 dagar kvar till muck. 100×24= 2400. 2400 timmar kvar tills jag står med mössan i hand och sjunger om hur bra jag är.

Så nu har jag tvättat håret, smörjt benen med det godaste jag har och lagt på ett lager med smink över ansiktet. Det är snart dags att möta upp Josefin innan vi köper med oss mat och drar på förfest med en massa glada vänner. Ikväll ska jag bara ha superduperkul. Vi hörs imorgon!

Av Micaela - 25 februari 2014 12:26

Sportlovet rullar på. Igår spenderade jag förmiddagen hemma hos Amanda med massor bra tjejer. Hon bjöd på en riktigt mysig frukost och vi fick både leka och prata av oss lite. Jag tog inte en enda bild så det minnet får jag helt enkelt spara i hjärnbalken istället för på minneskortet.

Idag har jag jobbat riktigt bra med gymnasiearbetet. Har bara småfixet kvar nu innan jag tänker skicka in rapporten för bedömning. Ska bli så himla skönt när det är färdigt!

Tog en liten sportlovsvila på sängen för att spela mobilspel som belöning för min produktiva läxläsning. Problemet är att jag nu har grava svårigheter med att ta mig härifrån då en brun kärlekskropp har placerat sitt vackra huvud över mitt ben. Kan tillägga att odjuret snarkar högt dessutom... blir nog kvar här en stund!

 

Ovido - Quiz & Flashcards