leendemicaela

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Micaela - 18 februari 2014 23:04

Åh herregud. Livet snurrar aningen för fort just nu. Denna vecka är krampaktig rent skolmässigt.

Spenderar varje kväll hemma vid skrivbordet efter träningarna. Sitter uppe med word-dokument ända tills ögonen riktigt grusas till småsten.


Hinner tusan inte med mig själv just nu. Det är väldigt många bollar i luften för att uttrycka sig metaforiskt.

Har därför bestämt mig för att ta ledigt från morgondagens träning och stanna hemma och plugga och äta lite godis istället. Låter inte det helmysigt?? Jag längtar redan.


Och ikväll blev balklänningen beställd också! Det var liksom meant to be när en av klänningarna jag kikat på plötsligt ligger under rea-fliken. Ja tack och där var budget.mickan igång igen. Men helt ärligt. Studenten kostar fräs, rejält med fräs. Så det är bara att bita ihop och betala. För om 107 dagar står jag på ett flak och sjunger i kör tillsammans med en massa andra hattbeklädda drägg.


Godnatt på er!

 

Ovido - Quiz & Flashcards