leendemicaela

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Micaela - 19 februari 2014 21:45

Dagen startades på gymmet tidigt imorse och det var väl inte jätteskönt att göra armhävningar med pulserande huvudvärk. Vet inte om det var kroppen som sa ifrån idag eller om det bara var en slump att huvudet höll på att kväva mig och det kändes som att min mage skulle spricka. Det gjorde så himla ont i både magen och huvudet så tillslut satt jag bara där i klassrummet och fokuserade på att inte svimma. Tillslut tog jag min väska och gick.Hade inte kraft att delta i en massa diskussionsgrupper på religionskunskap helt enkelt.

Eftermiddagen har varit grym. En liten sovstund, tacos med hela familjen samlad, smågodis och matteplugg. En hel kväll hemma utan träning var nog ganska välbehövligt.
Nu ska jag snart somna. Förutom tandläkarbesöket imorgon har vi faktiskt ett födelsedagsbarn i huset. Nicke fyller år imorgon och det är ju alltid något härligt med födelsedagar!

Ovido - Quiz & Flashcards