leendemicaela

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Micaela - 8 oktober 2012 22:43

Har fastnat i sockersug efter helgens godiskoma. Helgen var en enda lång godisfest och det känns nästan som abstinens när man knaprar knäcke å morötter i skolmatsalen en måndag.. Så just nu är det väl tur att jag har så ont i truten så att jag inte kan äta! Det är en jättebra sockerspärr- man kan inte gå runt den!

Av Micaela - 8 oktober 2012 21:40

Har bestämt mig för att vara lite långsint och inte jollra som en sol så fort nåt är roligt. Försöker samtidigt stänga in insidan innanför och låtsas. Känns som de försöken motarbetar varandra en aning...

Hur som haver så ska jag tala om för er att mina framtänder för första gången i världshistorien står på egna ben, separerade från varandra! På mindre än sju timmar gick de från att överlappa varandra till att ha en glugg emellan. Sensationellt ont gör det! Fruktansvärt plågsamt! Var alltså hos tandregleringen imorse och dona runt lite i munnen..

Nä nu ska jag fortsätta att vara butter och gå och lägga mig. Imorgon väntar spanska läxförhör och historiaredovisning. Pusshej!

Ovido - Quiz & Flashcards