leendemicaela

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Micaela - 19 oktober 2012 13:14

Helg igen! Veckorna svischar förbi och snart är vi framme vid höstlovet.

Men innan det är det två matcher, ett SM-kval, en drös träningar och en hel del plugg som måste göras.

Idag är jag ledig, eller vi har egentligen egenträning (dvs gym) på schemat men jag funderar på att skippa den för att spara energi till kvällens träning och morgondagens match. Vi får se hur det blir med gymmet..

Just nu sitter jag och studerar lite slappt. Har klarat av veckans matte och spanskans glosor och i detta nu är det en  historiauppsatts som produceras.


Tänkte rensa min byrå senare idag och möjlitvis köpa nya innebandyskor-

två måsten som verkligen måste hinnas med.


I övrigt har jag kommit på en sak. Jag har bytt ut min högsta dröm mot en ny. Min högsta dröm har alltid varit att bli enormt vacker, men nu har jag alltså en ny högsta dröm och det är att jobba och bli rik som en dåre så att jag kan åka till Maldiverna i fyra veckor och leva i total lyx. Att spendera fyra veckor i världens enda paradis är numera  min högsta dröm!


  

Ovido - Quiz & Flashcards