leendemicaela

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Micaela - 23 oktober 2012 18:13

Var hälsade!
Idag startade jag dagen med ett gympass och två vänner. Hade inte första lektionen förrns klockan tolv så det passade utmärkt att träna på morgontimmarna. Efter det blev jag och Josefin bjudna på lunch av Elin och sen dess har det alltså varit skoldag. Har klarat av en rolig OCH effektiv mattelektion och en hyfsat lugn spanskalektion.


Här hemma är det smått kaotiskt och jag valde att stanna hemma med min familjesjäl istället för att övningsköra nu på kvällen. Nova är nyopererad och behöver bevakning och tröst dygnet runt och mamma är förtvivlad över Novas tillstånd (till råga på sin axel..) Men Nova mår efter omständigheterna ganska bra och hon har klarat denna andra dagen bättre än förväntat. Vi myser här i vardagsrummet ikväll med tända ljus och mycket kärlek.


Men som tur är så finns det mitt i allt elände fortfarande ljuspunkter!

 


Ovido - Quiz & Flashcards