leendemicaela

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Micaela - 22 oktober 2012 15:54

Hej igen!

Ny vecka- nya möjligheter, haha jo tjena!

För er som undrar så tog vi tre poäng i lördags, mitt lag vann alltså matchen och det var väl jättebra.


Annars så är det en tung flicka som går genom en tung liten period. Kämpa hårt och aldrig få, typ..

Gårdagen gjorde i och för sig allt den kunde för att pigga upp humöret men jag är tveksam på om jag lyckades.

Körde ett stenhårt aggressionsbaserat pass på gymmet och åkte efter det hem till Andreas. Gick på bio och såg Ted igår kväll.

Ganska rolig film måste jag medge,  och även fast jag inte är ett så stort fan till den amerikanska humorn med Family Guy och Big Bang Theory och Simpsons osv. så kunde jag tycka att det var en hiskeligt rolig humor.


Idag är det en historiauppsatts som upptar mitt huvud och för att göra en lång historia (hehe) kort så kan jag säga att detta inte alls är roligt.  Får liksom inte igång något flyt i skrivandet för det är så fruktansvärt tråkigt. Ja hujeda mig!


Sista veckan innan höstlov och det tackar jag i alla fall för!

Hörs!

 


Ovido - Quiz & Flashcards