leendemicaela

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Micaela - 28 oktober 2012 10:36

God förmiddag!


Igår var jag i Uppsala och spelade SMkval hela dagen och vi gick tyvärr inte vidare, det saknades nämligen ett sketet mål!

Hur som helst så mådde jag lite knackigt hela gårdagen och när jag kom hem sackade jag ihop totalt och jag somnade runt åtta redan.


Jag har alla symtom på feber dvs. varm, ljuskänslig, det skär i ögonen när jag tittar åt sidan, jag har ont i huden och alla lederna i kroppen värker. Dock visar termostaten på cirka 37 och det är ju inte särskilt högt ens för att vara mig. Lägg till en av de grymmaste huvudvärkarna du känner till och en svullen och irriterad hals så har du mitt tillstånd i ett litet nötskal. Dessutom har jag ont i munnen och svårt att tugga eftersom jag var hos tandregleringen i fredags. De flyttade om flera bräcken/fästen på tänderna och det gör bara så himla ont!


Andreas fick sova på en madrass brevid min säng inatt och nu på morgonen bad jag honom om lite frukost på sängen, vilket han ordnade snäll som han är! (Dock bjöd jag tillbaka med frulle i bingen cirkus en kvart senare).


Nu är det hundvaktning framför Trassel. Underbar film!

 


Ovido - Quiz & Flashcards