leendemicaela

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Micaela - 16 oktober 2012 22:26

Har avslutat denna tisdag på absolut bästa sätt, nämligen en myskväll med familjemedlemar, tända ljus och svenska hollywoodfruar på mitt rum.

Det var dock en av gästerna som hade svårt för att lämna festen i tid och det blev lite krångligt när jag nyss skulle bädda upp min säng- för där låg en hel ridgeback minsann!

Av Micaela - 16 oktober 2012 14:52

Tisdag eftermiddag och allt känns bara bra i magen min. Och som då min kloka moder brukar säga; "Är magen glad är människan glad". Så då jag väl glad då!


Idag har jag drömt mig bort från historians essäskrivning med bilder från Maldiverna och Mexico. Man kan bara sitta och drömma och dregla!


Sedan har jag även fått reda på att matteprovet gick helt hyffsat- fick nämligen 40/42 poäng och där satt ett A alldeles lysande!

Så just nu sitter jag och en bit godispåse och pluggar engelska hemma på mitt rum. På spotify trallar Sarah Dawn Finer och i bakgrunden hör jag hur min hund ligger och drömmer stora drömmar i rummet brevid mitt och livet är sådär härligt harmoniskt igen. Ikväll ska jag övningsköra och ja, jag är en jätteduktig tjej som hinner med allting en vanlig tisdag.



   






Ovido - Quiz & Flashcards