leendemicaela

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Micaela - 1 mars 2012 19:55

Slänger in en bildbomb som visar vad jag har fördrivit tiden med de senaste dagarna!

                                       


Sammanfattningsvis kan jag meddela att jag lagt i lite slingor i håret så det blir ljust igen, vandrat omkring i vackra Gäddeholm och shoppat vårens/sommarens härligheter. Dendär stickade historian bara uppenbarade sig framför mig av en slump och jag var verkligen tvungen att slå till. Ser mig själv framför mig med höga jeansshort ett tunt vitt linne och den fina virkade västen och ett par bruna boots. Håret slarvigt uppsatt med lösa tesar och solbränd hud. Jag kommer förmodligen inte se riktigt så sagolik ut men hoppas kan man ju alltid. Aja den drömmen kostade mig 300 kronor och den sved faktiskt inte ett dugg! Mycket nöjd.

Måste även tacka min hjälte Andreas. Han blir aldrig sur på mig trots att jag beter mig som en riktig bitch ibland. Jag älskar dig mannen!

Och tillsist! Att jag äntligen fick med mig ett par jeansshorts hem är ett under. Har prövat och prövat och prövat i flera år nu. Jag kan inte ha jeansshorts. Jag är ful i det! Hur kan det vara så? Alla andra passar i jeansshorts, mina ben är det väl inge större fel på än någon annans??

Äntligen fick jag hem ett par. Höga. Perfekt färg. 250 kronor. Som klippt. Var tvungen. Jeansshortsjakten är över. Hujeda mig..


Ah har hållit på med detta inlägg i över en timme nu... Tog en jävla stund och ladda upp alla bilder från mobilen.

Puss!  


Ovido - Quiz & Flashcards