leendemicaela

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Micaela - 5 mars 2012 16:54

Nyss hemkommen  flicka tryckte i sig äggmacka och en avokado för hon var så mager och hungrig.

Satt kvar i skolan ett tag med matteboken och sockertoppen Josefin.

Matteprov på fredag. Det blir bra. Ska göra diagnos och ställa lite frågor imorrn på lektionen. Toppen!


Nyss var jag hungrig, frysen och kissnödig. Nu är jag nykissad, frusen och mätt. Huvudvärken lever jag fortfarande med och det suger.


Sitter och skypar med AH nudå. Snart mat. Sen liite träningsläraplugg. Senare däck.


Puss höres!

       


Sitter och försöker vara fin men som vanligt slutar det med att jag önskar jag vore någon annan...

Av Micaela - 5 mars 2012 11:42

           

Av Micaela - 5 mars 2012 11:12

Tjalloj!

Tänker inte ens nämna bitterheten som slöt sig om mig när klockan ringde 5:45 imorse. Hujeda mig!

Knallade ner på träningen i vanlig ordning och stod och lajja lite med klubba och boll.

Fortfarand förkyld.

Huvudet dunkar.


Åkt runt hela staden i trettio kilometer i timmen med en jävligt envis busschafföur..


Snart mattelektion med sara.

Hujeda mig!

Ovido - Quiz & Flashcards