leendemicaela

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Micaela - 4 mars 2012 14:52

Skitsamma att Thorsten och company är i final i melodifestivalen.

Skitsamma att Björn Ranelid också är det.


Skickar vi Loreen till Azerbedjan med låten Euphoria då har vi gjort världen till en bättre plats.

Ett mycket bra bidrag från Sverige.

Klarar vi av att rösta så, för vårt eget bästa.


Av Micaela - 4 mars 2012 12:06

Sparar allt plugg till sista lovdagen. Enligt plan javisst. Men vafaan!! Två äckliga prov i veckan som kommer och jag känner inte dendär lugna säkra känslan jag brukar känna inför prov.


Orkar inte hålla ut fyra veckor till i skolan. Orkar inte en dag.

Huvudvärken dövas inte av alvedon.

Den sitter kvar idag också.

Länslagsträning ikväll.

Men jag ska inte vara där.

Mitt liv sipprar ut genom springorna mellan mina fingrar.

Greppet blir allt lösare.

Jag tappar allt.

För en gång ska allt falla

   

Men vi fortsätter le, medan vi faller

Ovido - Quiz & Flashcards