leendemicaela

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Micaela - 8 mars 2012 17:02

Ställer mig i köket såhär på självaste kvinnodagen ;)


Lagar klyftpotatis och fläskfilé, gott!

   

Fullt normala?!

Av Micaela - 8 mars 2012 13:29

Läste just ett väldigt fint inlägg som min käraste  Josefin har skrivit.

Det var om mig, om oss och om hur mycket vi skrattar.

Vi kan sitta ensamma på rasten och vika oss av skratt åt saker vi inte ens vet själva. Oftast vet vi inte ens vad vi skrattar åt. Ändå nästan avlider vi av alla dessa skrattkramper. Jag kan inte skratta så med någon annan.

Jag älskar dig Josefin, min tokiga vän!


Här kan ni läsa inlägget!

http://eemmyjosefin.blogg.se/2012/march/my-beautiful-friend-youre-absolutely-wonder.html?_tmp=04f2d61d1b67ac7e2a86c2554fb8b25bf5ff65cd

Av Micaela - 8 mars 2012 13:08

Hejhopp!


Kändes väldigt skönt imorse att få ligga kvar när Andreas masade sig upp vi sjutiden:)

Vi hade bara simning idag i skolan. Vid halv tio.

Så jag tog bussen ner på stan och mötte upp blondinen Josefin och så promenerade vi tillsammans till Löga.

Det gick ganska fort att gå, en tio minuter ungefär, så vi hann stanna till i den urroliga lekparken på vägen. Haha där satt vi två flickor i 16-17 års åldern och gungade klockan nio på morgonen. Det var jätteroligt och vi skrattade som små barn!

Tillslut gick vi iallafall in i entren på Löga och träffa klassen. Satte på oss sånadär turkosa skoskydd och vaggade in i omklädningsrummen. Sedan simmade vi 1000 meter och livräddade. Först skulle man simma 25 meter (en längd) med en livboj och sedan skulle man dyka ner drygt 2 meter och hämta en docka på botten. Sedan skulle man släppa dockan och bogsera tillbaka en kompis i livbojen 25 meter. Allt dedär på 1.5 minut. Jag fick panik när jag skulle dyka efter dockan men klarade det på andra försöket.


Det var faktiskt kul att simma med klassen, jag som har gått och dragit mig för dethär!

Fick skjuts hem av Nicke och vi delade på en kebabrulle :)

Nu sitter jag här och tänker på att det är internetionella kvinnodagen idag. Trevligt!


Tack för mig!

 

Ovido - Quiz & Flashcards