leendemicaela

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Micaela - 9 mars 2012 16:47

  VERY!!

  

Happy!!


Jag finner ingen som helst anledning till att inte vara glad just nu. Allt är så bra!


Prickar av en efter en av alla de jobbiga saker som stod på listan denna vecka. Nu är även matteprovet avklarat. Kändes bra:)


Imorse var det skolträning och efter det var det dags för det berömda Matteprovet med stort M. Efter allt det tog jag bussen ner på stan och träffade Andreas. Köpte en klarröd jättefin tröja på BikBok- 99kronor på rea= tummen upp!
Innan vi åkte hem gick vi in på Hemmakväll för ikväll vill jag ha godis :)

Sedan åkte vi hem och lade oss i sängen och spelade draw something. Ny i den världen men tycker det är väldigt roligt :)

När mamma nyss kom hem hade hon med sig paketet från H&M som hade kommit. Två shorts och ett skärp för 200 kronor är helt klart värt! Jag är faktiskt väldigt duktig på att handla billigt, på rea. Alltid lika roligt!

Jag tror aldrig jag har shoppat så mycket och ändå har så mycket pengar kvar! tjihoo!

Jag har även kommit på hur jag ska lösa jack-frågan. Hittat en riktigt fin jacka från Stadium och den kostar 4ookronor och jag tycker att det svider lite väl. Så jag dealar med mami och betalar bara hälften :)


Ja det finns mycket att vara glad över!

Så jag fortsätter le och umgås med mina närmaste ikväll.Familjen Tacos och tvmys. Behöver koppla av.

Match imorrn. Supertaggad. Sura ska ha fett me spö!

Hare

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards