leendemicaela

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Micaela - 2 mars 2012 20:32

Åh herregud!! Jag kom och tänka på en sak när jag satt på bussen idag.

Jag tänker väldigt mycket och det är bland annat därför jag har denna bloggen.

Men tyvärr hinner jag inte skriva ner allt jag tänker för jag lever tydligen ett liv också;).

Det jag tänkte på på bussen idag i alla fall var hur fort tiden går.

Tänk er, i år är 00:orna P12:or!!

Alltså dem som föddes 2000 är tolv fucking år!!

De små pluttarna!

Och lilla jag är 17!

Snart körkort!

Hujeda mig...

Av Micaela - 2 mars 2012 20:00

Suttit av två timmar i biosalongen. Såg Järnladyn med Amanda. Ingen hit. Amanda somnade. Sov djup medans Meryl Streep lekte alzheimersdrabbad politiker. Jag ville sova jag med. Eller spela mobilspel. Men det går ju inte...

Fick iallafall träffa min supersöta vän igen, sist satt vi å hängde med supercoola Micke på livsfarliga Bjurhovda. Ingen hit det heller.


Men vi fick skratta av oss lite och det var bra.


Åkte hem igen. Åt tacos. Nu gör jag ingenting. Ska väl gå ner och umgås lite med släktens alla möjliga generationer. Trevlans hörru!


Har vårkänslor i hela kroppen. Vill bara ha värme och sol och sena kvällar på cykeln.

Mysigt!


Tackar för mig och länkar upp en cool skånebrud. Tjarå!


Av Micaela - 2 mars 2012 14:05

Tjenixen!


Idag har jag sökt mitt första jobb!! CV o grejjer. Hoppashoppashoppas!!

Sedan har jag, mami och ante åkt runt och handlat lite på maxi och lite på plantagen. På plantagen stod det att de söker sommarjobbare! Ska söka dit också lite senare.

Nu ska jag iväg och tvångsumås med Amanda. Vill egentligen hellre ligga hemma ute på altanen med min moder men icke! Vi ska kolla bio. Vilken vet jag inte. Brådis nu.

Hörs!

 


Borstar tänderna och drar på mig nåt fint... 

Ovido - Quiz & Flashcards