leendemicaela

Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

Slinter på tangenterna och försöker hinna fram

Av Micaela - 28 mars 2012 15:33

Ja det är sant, fick göra om inloggningen till bloggen tre gånger innan det stämde.

Men jag är glad idag, trots att det regnar och jag slinter på tangenterna.

Jag har ju äntligen löst sommarens största gåta!!

Nämligen vilka shorts man ska bära!!

Något måste man ju ha på benen även fast det är sommar!

Så man kan säga att jag löst shortstrasslet idag


Dagen började med ett uppvaknande av högsta klass, brevid min andra halva såklart!

Cyklade till skolan på ÅTTA minuter!

Hade träningslära och ritade på paint om min karriärkurva inom innebandyn. Hann dock ej bli klar men ni får ett smakprov.

 

Den ska vara över fem säsonger men jag hann som sagt inte avsluta detta mästerverk!


Jag hade utvecklingssamtal idag också, allt var prima. Förutam att jag tog upp problemen med mattelärarn. Annars toppen!


Fick cykla hem i regnet, åkte förbi Erikslunds ShoppingCenter på vägen för att fixa de med shortsen. Bytte ett par jeansshorts på HM mot ett tillgodokort och bytte mina spetshorts på rut till nya jeansshortsen.

Jag är så nöjd nu! :D

Stod där i kassan o försökte förklara en liten vit lögn helt dygnblöt efter regnet. Dåre måste de tänkt!


Ah nu är jag hemma, ska göra iordning en smoothie och nåt ägg här och sen bär det iväg på träning.


Ha de!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Micaela - 19 juli 2015 12:56

Yes jag lever. För fullt faktiskt. Dagarna består av att cykla till jobbet, jobba, träna, cykla hem, äta, sova. Mycket kompisar och partajande ett tag nu också. Det är ju sommar. Älskar sommar. Bilder på det. Sen räcker det               ...

Av Micaela - 1 juli 2015 20:48

Grekland och Santorini var gudomligt ljuvligt, min familj är nog de enda som slår den grekiska ön i ljuvlighet.                                                      ...

Av Micaela - 14 juni 2015 13:43

Ännu en sommarlovsvecka fladdrar förbi.    Har hängt i en park på dagarna och försökt skaffa bränna, läst en pocketdeckare, shoppat sommarkläder och tränat om kvällarna. Lugnt liv.   I fredags kom Jossan äntligen upp till Solna. Jag hade duka...

Av Micaela - 10 juni 2015 16:47

Jupp, sommarlovet flyter på. Har inga som helst problem att få dagarna att gå!   Direkt när jag kom tillbaka till Solna i måndags åkte jag och fyllde hemmet med mat. Man ska inte gå hungrig när det är sommarlov å grejjer.   Massa träningar...

Av Micaela - 8 juni 2015 09:25

Ja de senaste veckorna har ju flugit förbi. Önskar att kommande veckor går riktigt långsamt. Jag har nämligen tre veckor sommarlov nu innan jag börjar jobba. Så himla svårt att få in i min lätt studieskadade hjärna att det är ledigt nu! Och vädret hj...

Ovido - Quiz & Flashcards