leendemicaela

Alla inlägg under oktober 2012

Av Micaela - 3 oktober 2012 15:12

Ni vet när man sitter på toaletten och livet är frid och fröjd, och plöstlig ser man i snedögat hur någonting rör på sig. Känslan när man instinktivt tittar på "rörelsen i snedögat" och inser att det är en gigantisk spindel på promenad i mitt badrum. Ni vet hur man lägger bena på ryggen och ryser i hela kroppen! Had a moment like that for a couple of minutes ago!!

Av Micaela - 2 oktober 2012 11:38

Ugglehalsbandet är på idag dagen till ära och lika glad är jag för det men gladast är nog ugglan!

Av Micaela - 2 oktober 2012 10:34

Klockan är nu 10:35 och jag är i min bästa form för dagen!

Sitter här och är stennöjd efter rena rama ketchupeffekten, har nämlien gjort klart mitt arbete om Feodalism såhär på morgonkvisten! Grym, grymmare, grymmast osv.

Börjar klockan tolv idag som ett brev på posten men nog ska ni veta att jag suttit uppe med tuppen anyway för att få dethär om medeltiden ur vägen.

Sorterat Newbody har jag gjort oxå så nu ska väl halva Västerås vara nöjda med trosor och kalsipper!


Resten av dagen består av mattelektion och förhoppningsvis spanskalektion, får se om våran spanskalärare har någon godtagbar förklaring till förra veckans mystiska försvinnanden...


Nog för nu, jag önskar eder en lycklig oktoberstisdag! (med en bild från en ännu lyckligare julitisdag...)

  

Av Micaela - 1 oktober 2012 14:24

Sitter och tycker att skolan är meningslös..

Har historia och redovisning om feodalism om en vecka..

Har utöver det, ofantligt svårt att motivera mig..

Har dessutom inte skrivit ett ord om feodalism..

Har väl haft roligare..

 

Ovido - Quiz & Flashcards