leendemicaela

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Micaela - 8 februari 2012 22:07

 Fått dille på ansiktet och hans ex...


Av Micaela - 8 februari 2012 21:57

Hello sunshines! Hoppas ni haft en trevlig dag. Min dag har bestått av skola, mat, match och nu mys. I skolan idag fick vi jobba om idrottskador på träningsläran, det var mycket trevligt. Sedan vare en av de roligaste luncherna i mitt liv, kunde knappt äta för jag skrattade så mycket. Haha..


 Hur som helst så fick vi debattera på samhällskunskapen och det var ju roligt, gillar sånt där!


Efter skolan chippa man ner på stan och råkade spontanshoppa lite kleeeder. Fick hem en svart kofta, en jeanshorta och en übermysig halsduk. Allt för 250 kronor, hejjaggillarrea!


Jag och Josefin köpte med oss varsinn sallad från Vivaldi och drog sedan vidare till Le bombe.

Derbydags i bomben, vib stod för motståndet och vi är ju såklart bäst i stan när det kommer till innebandy så det blev en stabil vinst med 6-3. Skönt med tre poäng.


Nu myser jag med min älskade pojke, eller nej det gör jag ju  inte! Han sitter och pluggar, jag hjälper honom lite sisådär och snart ska vi sova.


Godnatt!!


 

Av Micaela - 8 februari 2012 08:14

Hey there!


Hoppas ni haft en god natts sömn och att ni slår upp era ögon piggare än någonsin.

Precis den feelingen hade nämligen jag imorse, typ.

Nu har jag pallrat mig till skolan och ska ha träningslära. Roligt roligt


Puss o kram o nyp i stjärten!

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards