leendemicaela

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Micaela - 22 februari 2012 20:52

När jag kom hem idag chillade jag runt lite sedan åt jag avokado, kiwi och drack en supergod smoothie och spelade Skipboo med min lillebror. Myspys.


Sedan iväg på en träning som gick förbannat bra må jag säga, högt tempo och glada tjejer! Sedan fort hem för då var jag riktigt B-nödig...


Nu ligger jag och pratar med honey på skype som förresten facerapade mig nyligen.. Hmm vad tycker vi om sånt??!

Drömmer mig bort till våren, nya färgglada kläder, gröna ballerinatofflor, gröna väskor och blåa bikinisar. Drömmer mig utomlands till maldiverna och drömmer mig brun. Snart kommer den tiden på året som fyller en med all sorts energi.




Hahahah ett gott skratt! Ta hand om er och tänk på att om man tänker positivt så ofta man kan så ökar livslängden med fyra år.

Godnatt!



Av Micaela - 22 februari 2012 16:03

Jag slänger in en bild på denna sötnos som jag spenderade gårdagskvällen med.


Här på Spicy!

 

ps. skulle vilja uppmärksamma er killar som bor precis utanför Spicy Hot ovanför Gränden, man ser er när ni går runt nakna i eran lägenhet....

Av Micaela - 22 februari 2012 16:03

Jag slänger in en bild på denna sötnos som jag spenderade gårdagskvällen med.


Här på Spicy!

 

ps. skulle vilja uppmärksamma er killar som bor precis utanför Spicy Hot ovanför Gränden, man ser er när ni går runt nakna i eran lägenhet....

Av Micaela - 22 februari 2012 15:40

Nyss hemkommen från en lång dag i le plugg. Fått mig en del härliga skratt från dagen! Ni vet sådan där plast som det kan vara runt färdiga mackor som man köper? Sådan där som man kan knöla ihop till en lite boll. Gustav hade en sådan i handen och bollade med den i cafeterian. Erik ropar åt honom att "droppa bollen gurra", varpå gurra droppar plastknölen i Eriks kaffemugg som välter ut på Mattias. Åh herregud vad roligt det var att se gurras förskräckta min när Mattias haltar ut ur cafeterian och cafetanten kom fram och fråga vad som hänt.

Erik: ja jo det har hänt en liten olycka här

Cafetant: ja sånt händer ju ibland

Erik: men det var gurra

Cafetant: jaha?

Gurra: ja men...

Erik: fast jag tänker inte säga vem gurra är!

HAHAHAHA


mysiga människor i klassen varje dag.


Vi hade träningslära och fick lära oss om idrottsskador och hur man tejpar och lindar osv.

Går very slow att ladda upp bilder men mitt tålamod är på topp så vi kör!

 

       

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards