leendemicaela

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Micaela - 21 februari 2012 16:42

Tjenixen!


Hemma en kort stund och vänder bara. Ska ner på stan och käka spicy med ANtee bante och sen bär det av ut till Gäddeholm.


Nu ska jag ta en sådan där good kaka och kanske klippa Nicke.. Får se om jag hinner!

Puss  


Kan tyvärr inte rotera bilderna från mobilen.. Hmm?

Aja kanske glömde nämna igår att jag fått en ny mobil. Min vita Samsung Galaxy S2 anlände äntligen igår och jag är jättenöjd och glad. Ska bara leta fram undersökningarna som visar att den ÄR BÄTTRE ÄN IPHONE så att alla som inte tror mig får se.


 

Av Micaela - 21 februari 2012 16:39

 


Ja vi alla vet nog hur skönt det är att sova på bussen en solig eftermiddag i februari


Av Micaela - 21 februari 2012 14:15

Sitter och lider tiden. Får inget gjort. Svenska på schemet. Stilla bomull i huvudet.

Saknar min älskade Andreas som jag får träffa ikväll!

Ska fortsätta lida tid. Skriva muntilg presentation, vemfan bryr sig. Snacka lite bara.

Fettisdag idag. Okej. Ingen semla här men möjligtvis en kaka. Jag älskar kakorna vi har hemma nu. Slyltkakor någonting. CPgott. Försvinnande gott. Farligt gott. Tar söut jättefort. Det är så lätt att bara proppa in två tre stycken i mun och njuta. Mmm...


 

Drar i ögonbrynet på lektion ni ba kbry

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards