leendemicaela

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Micaela - 24 februari 2012 19:42

Har så väldans ont i magen vilket påverkar hela mitt humör denna fredag.

Think u get what I´m talking about.

Känns som ett glödande järnspett där man inte vill ha det...

Så jag gör det som passar bäst idag. Ligger på golvet och äter godis. Ber Andreas hålla sina händer mot min rygg.

Jag kommer alltså att överleva. För jag har min älskling hos mig. Då överlever man allt.


Idag har jag fördrivit tiden med att titta på gårdangens program av BigBrother, haha vilka dårar va! Tjejen som gråter för att hon inte får fisk, utan kött. "När dem har bestämt sig för fisk då byter dem till kött! Jag tycker ju om kött också. Jag är ju van med mat!". Ja och Marcel som lägger en lök under Hannas kudde, klockrent! Rätt roliga hehe.

Jag har även hänt omkring uppe på ErikslundShoppingCenter och hittat en massa fina linnen inne på BikBok. Borde slagit till. Men nej. Snål jävel. Köpte i alla fall med mig slingfärg hem så jag ska blonda till håret lite igen. Hatar att det blir så råttigt på vintern. En gång blond alltid blond så borde det vara. Men nej. Inte det heller.


Ah det får räcka så, ska mysa med min survivor nu. Puss!

Av Micaela - 24 februari 2012 12:16

Går på sportlov nu då!


Träningen idag i skolan var lugn. Stod och matade skott mest. Det behövs och det är kul.

Efter träningen fick jag mina vader totalt genommasserade av Mirja. Oh helvete vad ont det gjorde. Har som blåmärken på vaderna nu, helt öm. Hon sa åt mig att tänka på något fint, typ en strand medans hon masserade/mördade mina vader. Jag tänkte på Maldiverna.


Åh herregud att få spendera några veckor av mitt liv i denna underbara miljö.

Men man måste förmodligen hosta pengar för att få komma dit. Jobbigt.


 

Tänk till exempel och vakna upp här en morgon.

 

Och så går man ut och tar en liten promenad...



Av Micaela - 24 februari 2012 12:10

Jag tycker det är jätteroligt att våran kronprinsessa har fått en liten dotter. Gud så mysigt för dem!

Namnet de valde stendiggar jag också; Estelle.

Mycket fint!


Min dotter ska också heta Estelle.

Min son ska heta Charlie.

Det bara är så. Punkt.


A princess is born.


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards