leendemicaela

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Micaela - 18 februari 2012 21:57

Har gjort precis som jag sa senast vi hördeas av. Bakat och kollat mello. Blev kladdkakemuffins som vi inte ens har ätit av. Men smeten var god, den är alltid godast. Det är som att förstöra hela bakverket när man stoppar in dem i ugnen. När jag blir stor ska jag baka smet och deg istället för kakor och bakverk. Skippa ugn helt enkelt.

Sen blev det sång på tv. Var tvungen å kolla. Kändes standard, svenssonfamilj. Chips, vatten, mamma, pappa, lillebror, hund, pojkvän, flickvän och en massa filtar. Mysigt ja.

En bra låt- Förlåt mig

Absolut coolaste kläderna- Love Generation

Sveriges diss- Vafan gör Mr Ranelid och le blondine vidare??


Mopsar är söta, det tycker Andreas. Okej. Puss på honom, och mopsen.


Låter er njuta av denna sköning också innan läggdags. Ner i 90sängen igen.

Match imorrn, tagga gärnet jaja.

Hehe puss!  


Av Micaela - 18 februari 2012 18:16

Orkar inte att jag nyss satt och skrev ett vääldigt långt inlägg om min låånga dag. Sen trycker jag ned sidan.. " Vill du lämna sidan trots att det finns uppdateringar som ännu inte sparats" "Ja"... Vafan svara jag "Ja" för?? Jag menade "NEJ"!!!!!


Tar dagen i korthet istället då!


Vaknade, låg och drog oss i flera decennier. Gjorde mig iordning. Åkte ner på stan. Träffa andreas mamma, syster, mormor och morfar. Luncha med dem. Sallad på Coffeehouse by George.


Köpte födelsedagspresent till Nicke. Jag hittade en superduper söt jacka till mig på H&M. Ska köpa. Måste ha.

Har städat rummet i flera timmar, inge effektiv. Nu datorn. Snart baka. Sen mello. Kul. Ah.


Sorry att jag rederar det bästa inlägget i hela världhistorian. Fan vad grovt! Ojojoj..


Och ja, angående rubriken; min pojke luktar mycket gott. Han har tamejfaan en parfym för varje veckodag. Lycko honom..och mig såklart.. men mest honom. Jag vill också!!

 



Här är jackan också! Fast jag vill ha den i marinblått :)

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards