leendemicaela

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Micaela - 19 februari 2012 20:25

  

  

  


Jag vill tacka några människor som finns i mitt liv. Som förgyller mina dagar och gör dem värdefulla på alla möjliga vis.

Mamma som stöttar och hjälper mig i alla väder. Hon och jag.

Samuel, min überrara lillbror som innerst inne, trots alla tonårscooligheter, älskar och ser upp till mig.

Andreas, min räddning i vardagen. Jag kan inte förstå hur du står ut med mig. Men du älskar mig och det känns. Du betyder så otrlogt mycket. Ta åt dig av dethär; du är verkligen världens finaste människa!

Josefin min sötnos! Sockersöt och fnittrig, varmhjärtad och glad. Du skulle bara veta hur glad jag är över att få vara din vän. Dagarna blir så mycket lättare med dig vid min sida.


Ja, självklart finns det fler underbara människor i mitt liv. Men tusen glödande hjärtan till dessa underbaringar!

Av Micaela - 19 februari 2012 20:14

Vann mot Kumla i borgen. Standard. Ett avancemang till div1 känns nära nu..

Jag gjorde en helt okej match och måste känna mig nöjd. Jobba med det positiva!


Har ätit mat och kladdkakemuffins och nu är det tv4 för hela slanten. Kontoret, Time out och Wallander= nice söndag!


Imorrn ska jag upp tidigt för att överraska mami och papi med kaffe på sängen. Han fyller ju ändå år! Tänk om jag skulle fylla år en tidig måndagsmorgon och ingen väckte mig med sång och paket på morgonen. Ska ladda kaffebryggaren och kameran sen äre bara att ställa klockan på fem.. Puh!



Av Micaela - 19 februari 2012 12:21

 

Av Micaela - 19 februari 2012 12:08

..vi ligger här i sängen säger ingenting...

..försöker dölja tårar som har trillat ner...

..mitt hjärta skriker önskar allting kunde va som förr...

..baby förlåt mig...


Pluggar. Lyssnar på "Förlåt mig". Äter kiwi och dricker vatten.

Drömmer.

http://www.fritidsresor.se/resa/turkiet/antalyakusten/side/blue-village-seven-seas-side/bilder?season=sommar-2012#page-scroll

Blue Village – Seven Seas Side - Bild 1



http://www.fritidsresor.se/resa/turkiet/bodrumkusten/bodrum/hotell-blue-dreams/bilder?season=sommar-2012#page-scroll

Hotell Blue Dreams - Bild 1



Match senare idag. Tagg!

 





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards