leendemicaela

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Micaela - 15 februari 2012 21:55

Nu är det dags att gäspa de sista gäsparna och sluta ögonen för natten.


Imorrn är det upp tidigt för en tripp till Romme. Kommer säkert bli en blandning av sött och salt precis som Mälaren.

Puss!   


 

Testar grejjor såhär kvällen före ;)

Av Micaela - 15 februari 2012 21:52

 

Av Micaela - 15 februari 2012 21:06

I love sitting around like a little kid again watching cartoons all morning. I love dreams that you don´t  want to end and finding money that you didn't know you had.I love hugs from behind and immature inside jokes.I love laughing till it hurts and being called beautiful.I love knowing you made someone's day special.I love singing in the shower,talking for hours without running out of things to say and photography that capures the moment perfectly.I love those days when everything seems to go just the way you planned and I love feeling like you could just conquer the world.


Nice words sådär på nattkanten   

Av Micaela - 15 februari 2012 16:03


Tror att jag kanske redan har lagt upp denna? Aja den går på repeat för mig så den kan likagärna göra det för er!


Av Micaela - 15 februari 2012 15:52

Pannkaka. Till lunch. Igen. Ingen sylt. Dippade morötter och vitkål i vitlökssås istället. Gott.


Jag lever! Grattis! Tack! Hihi.. Hade ju samhällsprov idag och det gick superbra. Jag kunde allt så jag skrev allt jag kunde, blev tolv sidor ungefär. Nöjd. Tror jag. Man vet ju aldrig vad dom kräver för ett A. Men jag gjorde mitt bästa och hoppas på att det räcker.


På träningsläran fick vi se sådanna där bilder på brutna ben och olyckor och jag mår bara dåligt av att se dem.

Men här har ni några hemska samandrag! (får ont själv av att titta på detta!!)


Ah sen bar av ner på stan efter skolan. Usch man borde inte spontangåpåstan, köpte i alla fall sådanna där pluppar man har på hörlurarna från Clas Ohlsson och fixade en grej på MQ igen, h e m l i s. h i h i.


Nu mellis. Sen ErikslundShoppingCenter. Senare träning. Sist packa till Romme. Allra sist sova!


Puss!


Av Micaela - 15 februari 2012 07:06

Blir en bra dag. Det snöade igår och inatt. Snön är fortfarande fluffig och vit. Den har lagt sig tungt på trädens grenar och bänkarnas sitsar ser mjuka ut.

Fin morgon- bra dag..


Ska börja dagen med Träningslära. Vi ska lära oss om idrottskador, prov vecka 10.

Lite senare idag är det dags för samhällsprovet. Jag sitter här i min ljusblåa skjorta och repeterar partier och ideologier från mitt ljusblåa papper. Patetiskt kan man tycka. Börjar få kläm på det mesta. Blir nog bra dedär.


Nu måste jag kila! Får skjuts av mamma ner på stan, byt buss själv osv.

Ah tjaråå!   



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards