leendemicaela

Alla inlägg under februari 2012

Av Micaela - 7 februari 2012 21:02

Hejhopp här sitter jag och skapar bloggar till höger och vänster. Nejdå men jag tänkte ni skulle få veta vem jag är i alla fall!


Jag heter Micaela Sjöberg och bor i Västerås. Jag är sjutton år och söker extrajobb på alla möjliga ställen. Mitt liv stavas innebandy och har gjort det de senaste 10/11 åren. Jag spelar i Rönnbys utvecklingstrupp och målet är såklart elitserien och även något litet SM guld någongång. Landslaget står också på listan över mina största drömmar men det är hemligt så shhhhh! Jag går samhällvetenskapliga programmet på gymnasiet och spenderar mina dagar med vänner som får mig att garva högst i världen. Min stora kärlek fann jag för sisådär nio månader sedan och honom håller jag hårt i för det är världen underbaraste människa! Jag har ju en familj också och de är riktigt trevliga hehe. Så jaa, jag avslutar lite banalt med en cool bild på mig. Pinfärsk från idag!

 


Kram på er!


Av Micaela - 7 februari 2012 20:57


Hej alla fina där ute! Nu startar jag en blogg och skriver av mig lite. Jag tänker skriva om mitt liv och mina tankar här i den stora världen. Välkomna   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards