leendemicaela

Alla inlägg under mars 2012

Av Micaela - 19 mars 2012 20:16

Ett halft paket mariekex och två glas hallonsoda senare är uppsatsen inskickad! Puh!

Den blev väldigt bra också tycker jag, ska inte vara några problem.

Har skrivit om mänskliga rättigheter några timmar så jag vill bara säga en sak; ta hand om varandra! Det är så tråkigt att behöva se hur illa folk behandlar varandra. Uppskärpning världen!


Ah jag avslutade med lite Track Mania precis som in the old times. Hihi..


Har bestämt morgondagens planer också. Börjar halv ett men ska nog dit en timme tidigare för att jobba matte. Sedan skola, sedan gym med Andreas och sedan hem till mig och packa om, ut till gäddeholm och springa några kilometer,sedan middag och pang i bingen. Kommer nog sova gott imorrn kväll. Hahah


Ah nu säger jag hejdå för ikväll, blir inte så sent ikväll för även om jag börjar sent imorrn så är det skönt att sova en nio timmar, då är man så pigg när man ska upp sen :D


Natti!

 

Min stackars mor är väldigt sjuk och hängig just nu. Hon hostar som en döende och har feber och allt möjligt ont man kan tänka sig. Jag hoppas att hon kryar fort som satan för jag saknar hennes pigga diskussioner på mornarna!   

 

Hon har ju bland annat fått oss två att bli sånna härliga charmtroll!

Av Micaela - 19 mars 2012 15:39


Lars Winnerbäck och Miss Li bjuder på skönsång.



 

Plugget går sådär..

Hade tur och fick skjuts hem så jag var hemma redan tio över två. Nu är det tänkt att jag ska skriva essä men ni vet ju hur det är när man har mycket tid på sig. Man blir ineffektiv och tänker att det är lugnt. Istället sitter jag och knaprar mariekex och dricker vatten.  Men ja, nu ska jag trycka upp dokumentet i nyllet och knattra tangenter några timmar så hörs vi senare.

 

Av Micaela - 19 mars 2012 13:39

Sitter på samhällen och försöker hålla mig glad. Svårt!

Essän oroar mig inte så mycket, går bra dedär!

Ett grymt stort orosmoln svävar dock i min mage. Min mattelärare Sara har satt E på mig i matten. Förstår inte riktigt dedära. Har ju fått flra A:n och ett C på proven.... OIL

 
Av Micaela - 18 mars 2012 19:36

Av Micaela - 18 mars 2012 19:20

Har varit upptagen med att leva lite denna helgen.

Vet hur länge sedan det var jag skrev och jag orkar ärligt talat inte bry mig.


Jag åkte i alla fall till Köping igår morse och började dagen med en föräldramatch, trevligt.

(Lånade bilder från eemmyjosefin.blogg.se)

    

 

Sedan åt vi mat och lekte lite Minuten-lekar i Folkets Hus i en annan del av Köping.

När jag kom hem kom Andreas hit och vi gick en promenad, åt god mat och köttade på cyklarna upp till City Gross. Kan meddela att jag gått ifrån min lilla smygdiet under dessa två dagar, för er som bryr er...

Godis och Gladiatorerna. Somnade tidigt.


Vaknade imorse med matchtagget i magtrakten.  Åt bra, skrattade en del, kollade på gamla bilder. Sedan iväg till Bomardier för att få reda på att jag ska börja på bänken. Känslan när man sagt åt Andreas mamma att komma och kolla, när ens egen pappa faktiskt är där för att kolla, när man lagt sig tidigt dagen innan, kurerat nackspärren i flera dagar och laddat upp med bra mat. När man är sådär himla sugen på att spela och ser sig själv framför sig hur man blir matchens lirare osv. Sista matchen också :(

Men började alltså på bänken och satt där i två perioder. Fick spela tredje men det gick inte så bra då, kom aldrig riktigt in i matchen :(


Nu ska jag äta upp mitt godis för imorgon återgår jag till Beach12 beteendet.


 

Av Micaela - 18 mars 2012 19:18

Startade dagen med att kolla på gamla bilder. Här får ni ett smakprov              


Två sommarbilder och resten SM bilder.

Av Micaela - 16 mars 2012 15:12

I wan't to be the girl with the highest heels and the longest hair.

I wan't to be the natural beauty in that white summerdress.

I want people to remember my face.

I wan't to be like the girls in thoose photos.


         

Av Micaela - 16 mars 2012 12:30

Lutar konstant åt höger nuförtiden eftersom jag dragit på mig en rejäl nackspärr.

Kämpade mig igenom träningen igår kväll ändå men idag äre riktigt illa. Jobbigt värre!


Idag har jag haft "möte" i 2 timmar, lunchat på skolan och nu ska jag umgås med kära Andreas innan han åker till Estocolmo.


Tack å hej!

   

Ovido - Quiz & Flashcards